Facebook

Gör mig förbannad.. Jag har skiten, I KNOW. Jag gĂ„r in nĂ„gon gĂ„ng om dagen frĂ„n mobilen för att kolla lĂ€get. Har mĂ„nga vĂ€nner + familj som hĂ€nger hĂ€r, uppdaterar, lĂ€gger upp foton osv. Det Ă€r ju superkul. Sen finns det folk som lĂ€gger upp skit. Typ trycker pĂ„ gilla för att det stĂ„r GILLA OM DU ÄR EMOT BARNMISSHANDEL, sĂ„ att skiten hamnar pĂ„ min sida. Seriöst????? Vem Ă€r inte emot barnmisshandel??Jag vill inte se en sönderslagen femĂ„ring, som jag gör om du gillar. det Ă€r inte sĂ„ att du gör nĂ„gon skillnad....... Och typ allas uppdateringar dĂ€r det stĂ„r jag ska Ă„ka till Australien i Ă„tta mĂ„nader för att STÖDJA Cancerfonden? HjĂ€lp till pĂ„ riktigt istĂ€llet genom att skĂ€nka pengar, köpa rosabandet osv. Kommer att ta bort MÅNGA idioter frĂ„n fb och vanligt folk som jag inte pratar med/inte gillar osv. DÖD ÅT FB ;)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0