Söndag

Vi har haft en bra dag rakt igenom. Mys pÄ berget med bÄde pyssel pÄ museet (gjorde spindlar), lek, fika och sjÀlvklart lek med djuren. Vi har haft Veronica, Jens och Caspian över pÄ lek/fika. Just nu sitter jag och Hugo och kollar tv och Àter chips, grönsaker och dipp. Mmmmmm;). Vet ni vad Matte gör? Nu kommer ni att tappa hakan. Han lagar köttfÀrssÄs, köttfÀrspaj, OCH bakar lussebullar. De ni ;) hÀndy mÀn. Har ni en sÄn ? NÀÀ trodde vÀll det;))). Han Àr frun i huset, och me like. Snart ska vi kolla pÄ Artur och minimojjerna i sÀngen tills vi somnar. Den Àr ny, sÄ jag hoppas han gillar den. Just det... Idag Àr det EXAKT en vecka kvar tills jag fyller Är ;) jag Àr fortfarande fem och Àlskar att fylla Är;) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0