I helgen

Har vi hĂ€lsat pĂ„ min mormor, blivit bjudna pĂ„ pannkakor och lekt en lĂ„ng stund dĂ€r. Hugge Ă€lskar att leka dĂ€r dĂ„ min mormor har sparat MASSOR med leksaker sen jag och mina syskon/kusiner var smĂ„. Vi var i Pershagen hemma hos Dessi och hennes familj i lördags och blev bjudna pĂ„ middag med vin och grejer.:) Supertrevligt. Satt och gosade med hennes lilla prins Bobby. Tiden gĂ„r sĂ„ fort nĂ€r man har smĂ„barn och man glömmer snabbt bort hur smĂ„ dom har varit;) idag har vi flĂ€ngt runt till bl.a. Ikea. Jossan och Tessan kom hem till oss vid frukost och mös. Barnen lekte/kollade pĂ„ film och vi drack kaffe och Ă„t pannkakor och mackor;). SKIT MYSIGT. Köpte tvĂ„ ljus pĂ„ Ikea. HAHA. Att man ens stĂ€ller sig i kö för tvĂ„ ljus. Har ljus mani, och det ska helst vara hundra ljus tĂ€nda samtidigt. Den hĂ€r helgen kĂ€nns det som att man har hunnit med mycket. Har glott pĂ„ film ocksĂ„ SÅKLART och somnat till filmen. Ingen nyhet. Nu Ă€r jag helt slut som artist och ska gĂ„ in och snarka hos min bebis. I veckan jobbar jag eftermiddag, och det ska bli SÅ skönt att inte gĂ„ upp kl 5:15. Dessutom har Hugo varit jĂ€tte hostig i helgen och ska fĂ„ en "extra dag" hemma. Mamma hjĂ€lper oss i skarven sĂ„ vi slipper vabba. ;) tur man har henne... Sov gott kompisar. Bjuder pĂ„ lite helg bilder.;) ❀❀❀❀❀❀


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Vilka sötnosar och vilken mysig helg!

2012-11-20 @ 21:38:02
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0