Godmorgon dÄ !

Blev iofs vĂ€ckt för LÄNGESEDAN.. Idag blir det lek med Veronica, Jens och Caspian. Wiiihoo. TĂ€nkte Ă€ven baka pepparkakor "köpte deg igĂ„r". VaddĂ„ sugen pĂ„ julen.? AlltsĂ„ jag sĂ„g VÄRLENS ÄCKLIGASTE FILM igĂ„r. Tortyr betydde den men jag som Ă€r sĂ„dĂ€r vĂ€rldsbĂ€st pĂ„ engelska tĂ€nker inte försöka mig pĂ„ nĂ„gon stavning;) höhö. Har ju redan folk som klagar pĂ„ min svenska hĂ€r i bloggen ju. Eller rĂ€ttare sagt min stavning. Jag Ă€r lyckligt medveten om att jag Ă€r VÄRDELÖS pĂ„ att stava. ;) pĂ„ tal om nĂ„tt annat... Vi sov (dagen till Ă€ra) med öppen dör. KĂ€nns ju sĂ„dĂ€r..! Klant-Carro hade lĂ€mnat nycklarna i dörren. Weeeeyyy;) Nu ska jag sĂ€tta igĂ„ng och fixa frulle. Godmorgon kompisar :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0