GodkvÀll

Jag har inte varit sĂ„ duktig pĂ„ att uppdatera. Har haft annat för mig;) typ hĂ€ngt pĂ„ stan, sovit, kollat film med kaninen JAAA, ni förstĂ„r?;) imorgon ska jag ocksĂ„ ner pĂ„ stan... MĂ„ste hitta nĂ„gonting till min bror som fyller 17???? Herre Gud vad jag HATAR att köpa saker till killar. HjĂ€lp mig??? Helgen blir lugn, typ tvĂ€tta, leka med Hugo, laga mat, glo pĂ„ film osv. TĂ€nkte dra med mig grabbarna till junibacken, eller barnbio i helgen. Hugo har aldrig varit pĂ„ bio... FĂ„r se vad det blir;).. Åt vĂ€rldens godaste lasagne idag "pĂ„ tal om nĂ„tt annat liksom"... Ska Ă€ta den imorgon igen, dĂ„ jag köpte en stor frĂ„n Ica. .. Neheep.. M glor pĂ„ nĂ„gon serie som jag inte alls Ă€r intresserad av. Kanske sova? ;) godnatt raringar ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0