85-11-11

Idag blev jag 27 barre. Hade nĂ„gra familjemedlemmar över pĂ„ fika. Inget stort kalas utan bara mys liksom. SKÖNT. Jag fick en massa fina saker bl.a. En ljuslykta, en fin skĂ„l, presentkort. Och sist men inte minst Final biljetter till melodifestivalen.(jag som ÄLSKAR melodifestivalen) wihooo;). Helena kom förbi pĂ„ kvĂ€llskvisten och kĂ€kade pizza med mig och grabbarna. Fick en skitsnygg genomskinlig svart topp, halsband och lĂ€ppglans av henne. Tack baby ❀. Nu ligger jag i sĂ€ngen och ska snart upp dĂ„ jag jobbar fm den hĂ€r veckan. Vi börjar morgondagen med att bli bjudna pĂ„ middag hemma hos Tessan och Jossan. Mys pys;) annars blir veckan lugn. Puss och godnatt alla fina. .. Ps kolla kakfatet med allt skit pĂ„ som jag och Matte kĂ€kade av typ 22:40 Smart bruden;) jag börjar banta imorgon dĂ„ ;)))


Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis tjejen!
Kraaaaam

2012-11-12 @ 20:31:50
Postat av: Sara

Nu blev jag sugen pÄ noblesse bara för att jag sÄg det pÄ tÄrtbiten :P

2012-11-12 @ 21:40:20
URL: http://scarlstedt.blogg.se
Postat av: Carro

Haha Sara;) vilken tur att du bor sÄ nÀra mig dÄ.. Komsi komsi ;))) Petra, tack snÀlla och hÀlsa grattis till Totte. Puss

2012-11-12 @ 23:12:21

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0