Turkland... HÀr fÄr ni en fantastisk bild ...

img_5911 (MMS)

Turkland... HĂ€r fĂ„r ni en fantastisk bild pĂ„ mina sönder brĂ€nda knĂ€n + vĂ„ran vackra pool. TvĂ„ flugor i en smĂ€ll. Turkiet var över förvĂ€ntat. Vi betalade 3400 per/pers för all inclusive, flyg, transfer aaa ALLT. Vi bodde pĂ„ fyrstjĂ€rnigt och vi var riktigt nöjda. Shoppingen var jĂ€vligt bra om man jĂ€mför med tex Thailand. BĂ€ttre kopior (om man gillar sĂ„nt) vi köpte typ bara prylar till sonen ;)Haha. Priserna var lite dyrare. Man fĂ„r vad man betalar för. Right? Maten var BRUTALT dĂ„lig ute pĂ„ restaurang. Åt allt möjligt som plankstek, kebab, peppar stek. Aaa.. Vi orkade inte hĂ€nga pĂ„ hotellet 24/7 sĂ„ runt middags tid drog vi in till stan. Har varit i Turkiet förut och rekommenderar  starkt att Ă„ka med pojkvĂ€n, sambo, man. Inte tvĂ„ tjejer dĂ„ turkarna i affĂ€rerna Ă€r dumma i huvudet. Har varit i Turkiet fem ggr var av tvĂ„ med pojkvĂ€nner och bara dessa ggr har det varit lugnt. Dom Ă€r riktigt oförskĂ€mda och jobbiga. SĂ„ ni vet...en gĂ„ng nĂ€r jag var med en tjejkompis sĂ„ bad dom henne dra Ă„t helvete och sparkade i luften efter henne FÖR ATT VI INTE VILLE TITTA I AFFÄREN.. Sjukt. Jag Är iaf super nöjd med en veckas lugn och ro med min Ă€lskling. Vi kommer dra dit snart igen. SĂ„ Turkiet Ă€r the place to be. :-D Nu ska vi glo pĂ„ prison break. Wiiihoo. Godnatt bloggen ;)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0