Tja. Det blev en sen middag i pershagen. V...

img_6118 (MMS)

Tja. Det blev en sen middag i pershagen. Vi grillade och drack vin. Mys pys sĂ„ hĂ€r en söndag. Hugo somnade pĂ„ mig nĂ€r vi kom hem. Ă…Ă„Ă„ min skatt. Han har haft en kanon helg med bĂ„de karuseller och djur, massa barn och promenader, bĂ„de mamma och pappa nĂ€rvarande med 100% fokus pĂ„ sig hela tiden. Mitt gos vad jag Ă€lskar dig. nu ska jag faktiskt gĂ„ och sova. M ligger och glor pĂ„ tv och jag glor pĂ„ luren. Haha vilket liv. Hatar folk som JÄMT sitter med telefonen. TYP JAG. MĂ„ste sluta, det Ă€r fan en sjukdom. ;) hĂ€r fĂ„r ni en bild pĂ„ en annan sjukdom jag har Är beroende av redbull och Kaffe. MEN kĂ€ra lĂ€sare... Jag varken röker eller dricker sĂ€rskilt ofta. (röker gör jag aldrig). SĂ„ dĂ„ Ă€r det ganska okey Ă€ndĂ„.;) ha en god natt och sov sĂ„ gott <3


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Filippa

Har du börjat nyligen med Red Bull?? Visste inte att du ocksÄ bar en addict som jag :P

2012-05-20 @ 23:11:01
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0