Nu börjar det likna nÄtt... Det ska tapets...

img_5982 (MMS)

Nu börjar det likna nÄtt... Det ska tapetseras, upp med hyllplan, upp med massa tavlor och en till liten lampa ska införskaffas Vi kom hem med förvaringshyllor, hyllplan, lampor, bil matta, lÄdor till hyllan, sÀng + madrass till Àlsklingen. Hoppas att han blir glad nÀr han vaknar. :). Jag tror att han kommer att bli överlycklig. Vi har byggt, hamrat och spikat och Hugo har hjÀlpt oss. Gulle. Imorgon hoppas vi pÄ fint vÀder, vilket vi sÀkert kan glömma. Nu ska jag krypa ner bredvid min alldeles egna bebis. Hugo och jag ska sova sjÀlva i stora sÀngen inatt. Mitt hjÀrta, mitt gull, mitt allt. Han Àr det bÀsta jag har gjort ;) nu bed time. Puss pÄ er och hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0