Hugo och Hugos kusin Caspian har mys i sof...

img_6033 (MMS)

Hugo och Hugos kusin Caspian har mys i soffan. En varsin pigelin, och Bolibompa sĂ„ kan morsorna dricka kaffe... Eller? Hugo har varit pĂ„ sitt absolut pissigaste humör pĂ„ vĂ€ldigt lĂ€nge. Huuuuua. I helgen blir det zoo för vĂ„ran del. Tror att det blir i Eskilstuna. NĂ„gon som vet om det Ă€r bra? Och med i helgen menar jag typ nu. Haha, Ă€r ju ledig och Ă€r helt instĂ€lld pĂ„ att det Ă€r fredag idag. Just nu ligger jag och slö glor pĂ„ bygglov. Inte det bĂ€sta programmet, men jag kollar typ aldrig pĂ„ tv Är för rastlös för det. Film Ă€r mycket bĂ€ttre. Ska platta hĂ„ret ikvĂ€ll, innan jag lĂ€gger mig. Hugo ville absolut att mamma skulle bada med honom ikvĂ€ll, och plaskade gladeligen i mammas hĂ„r;). Pust vad jag Ă€r rastlös. HĂ€nder det nĂ„gonting kul i helgen? Vad ska ni göra?  XOXO


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0