Hej hej bloggen. Idag har jag och mina boy...

img_6067 (MMS)

Hej hej bloggen. Idag har jag och mina boys lekt i lekparken. (badparken). Vi har gĂ„tt en svĂ€ng i vĂ„ran by, dĂ„ jag trodde att morsdag var imorgon. Höhö. Sen har vi hĂ€ngt hela dagen, eftermiddagen och kvĂ€llen i Nykvarn hemma hos Deo och Jessica. Vi har grillat och druckit vin. Kom hem kl 22:00 och kĂ€nde mig sĂ„ DJÄVULUSIKT onyttig sĂ„ jag lurade med mig Camilla pĂ„ en pw. Bra jobbat, klapp pĂ„ axeln. :). Imorgon blir det att hĂ€lsa pĂ„ hos Mattias bror som blev pappa hĂ€r om dagen. Mys-pys. Blir nog att Ă„ka dit i skaplig tid skulle jag tro. Nu ska vi kolla pĂ„ en skit Ă€cklig film som vi började se igĂ„r, men som vi inte orkade se klart. Handlade om exorcism. HUA. Hörs imorgon kompisar, pĂ„ icke morsdagen. Haha <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0