Det kÀnns helt okey att komma hem till ett...

img_5922 (MMS)

Det kĂ€nns helt okey att komma hem till ett grönt Sverige. Helt galet att det gĂ„r sĂ„ fort. NĂ€r vi Ă„kte sĂ„ hade det nĂ€stan inte slagit ut nĂ„gonting. Vi har haft en hĂ€rlig dag i soliga pershagen. Vi blev bjudna pĂ„ frukost, och blev kvar riktigt lĂ€nge. Vi har bĂ„de lekt i lekparken, gĂ„tt promenad och sovit i vagnen/solat i bikini. Vi drog och handlade lite mat till veckan och sen hade vi mys för en hel vecka hĂ€r hemma. KĂ€nns sĂ„ himla skönt att vara hemma hos min bebis igen. Även fast det var fruktansvĂ€rt skönt att fĂ„ ta det lugnt, sola, Ă€ta i lugn och ro i en HEL VECKA sĂ„ har jag saknat ihjĂ€l mig efter min pojke. Och OJ vad han har blivit ompysslad av oss idag. Mitt GOS. Han har haft det underbart hos sina mor förĂ€ldrar. Det kĂ€ndes som att han hade blivit jĂ€tte stor pĂ„ en vecka. Han snackar mycket mer nu Ă€n innan. Stolt morsa lixom ;). Imorgon kommer Helena hit och Ă€ter frukost och myser innan dagis/jobb. Ska till och med bli skönt med rutiner. Är man galen om man lĂ€ngtar till jobbet? Haha. Just nu sitter min boyfriend (som jag för övrigt Ă€r ny kĂ€r i igen) och glor pĂ„ hockey. Jag glor pĂ„ hemnet och suktar efter ett SJUKT fint hus i blombacka. Vill ha...:) nu ska jag skriva ett inlĂ€gg om Turkiet. Blogg appen funkar inte och datorer anvĂ€nder vĂ€ll ingen idag? ;) det blir för lĂ„nga inlĂ€gg sĂ„ hĂ€r, thatz whyy. Puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0