Det blev att sola solarium. (mÄste ju behÄ...

img_6009 (MMS)

Det blev att sola solarium. (mĂ„ste ju behĂ„lla turk fĂ€rgen lite). ;) hann Ă€ven bĂ„de diska och dammsuga utan ramaskri SKÖNT. Nu har jag nattat mitt barn efter en lĂ„ng sagostund. Vi lĂ€ste bockarna bruse. Han verkligen kollade pĂ„ mig som om jag var dum i huvudet nĂ€r jag gjorde till rösten och var trollet. Haha. Åt en super rolig middag idag som bestod av mackor och yoghurt. Pust. Hugo fick tacos hos mina pĂ€ron och ibland orkar man bara inte laga mat till sig sjĂ€lv. SĂ„ det fick bli trĂ„kig mat. Nu vĂ€ntar jag pĂ„ att Mattias ska sluta sĂ„ vi kan kolla pĂ„ film. :) puss pĂ„ er


Kommentarer
Postat av: Madde

Carro du Àr jÀtte lik skÄdisen Reese Witherspoon.

2012-05-13 @ 21:07:49
Postat av: sandra

jag har flyttat in i stan i strÀngnÀs. Första egna lÀgenheten. Haha, Sandra blir en stor flicka ;) ja, det blir rolgiare att sminka sig nÀr man vÀl fÄr göra det. ahmen duuuurÄ, ska du sÀga snygging! <3

2012-05-14 @ 12:46:13
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Filippa

Ni verkar ha haft det jÀtteskönt i Turkiet (var det va?) en semester utomlands skulle jag inte tacka nej till! Allt Àr barafint med oss lilla familjen och jag hoppas att ni ocksÄ har det bra! Kramar och hÀlsa Matte och Hugge

2012-05-15 @ 19:40:32
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0