Vi gör smothie och blir rÀdda nÀr maskinen...

img_5372 (MMS)

Vi gör smothie och blir rÀdda nÀr maskinen blandar allt :-).. Haha. ASGARVAR.. SÄÄÄÄ kul att se ungens min nÀr han hela tiden SKA trycka pÄ knappen. Han gnÀller till lite innan TRYCKET för han vet exakt hur det kommer lÄta. Moahahaha... Hade bÄde jordgubbar och hallon i idag. LYX-SHAKE :) Annars dÄ?? Joo Matte började sitt nya jobb idag och vÀckte Hugo nÀr han gick upp. Typ SEX.. Det lÀt som ett jÀvla kÀrnkraftverk, sÄ POMPERIPOSSA va tvungen att gÄ upp och frÀsa. MEN tyvÀrr vaknade barnet ÀndÄ.. SÄ vi har haft morgonmys lÀnge nu.. Vi har Àtit frulle-bulle tvÄ gÄnger, tittat pÄ hela Mulan filmen, dansat till barnskivan, diskat, badat, OCH gjort smothie. Idag skulle vi ha gÄtt till torekÀllberget.... MEN VEEEEM ??? Har bÄda vagnarna i bilen??? KÀrnkraftverket kanske??? Och jag tÀnker inte gÄ hela vÀgen fram och tillbax med Hugge.. NIX.. Det blir högst en promenad till lekparken ;-) FÄr se om Helena kanske kommer förbi hÀr. Hon drar till Oman nÀsta v med hennes boyfriend <3.. jag Àr inte alls avis.. ;-) Men idag Àr enda dagen vi kunde ses innan hon drar.. Hmmm.. Nu ska jag hjÀlpa mitt barn pÄ toa. Han stÄr och drar i blöjan.. UNDRAR vad han har gjort ;-) have à nice day folket <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0