VÅREN Ă€r hĂ€r.. Iaf hemma hos oss. Lillis l...

img_5483 (MMS)

VÅREN Ă€r hĂ€r.. Iaf hemma hos oss. Lillis ligger i sĂ€ngen och ska snarka en stund. Jag ska passa pĂ„ att diska sĂ„ fort han somnar. Han vaknade jĂ€tte tidigt imorse. PUST. 6:30 var vi uppe och Ă„t frukost. Olagligt tidigt om man frĂ„gar mig. Hugo Ă€r fortfarande lite snorig, sĂ„ han fĂ„r vara hemma idag. Jag börjar ju inte förrĂ€n kl 14:00 och Mattias slutar kl 12:00 idag. Lyx för bĂ„de Hugge och Matte. .. FĂ„r se om vi hinner fixa lite nĂ€r han slutar. Vi fick med oss en del grejer frĂ„n Ikea igĂ„r. Lite ramar, ett hyllplan, ljus, en duk, en kudde, batterier. SĂ„nt som alltid slinker ner i pĂ„sen typ LJUS. Vi köpte massa ljus. Det finns ju inget mysigare Ă€n tĂ€nda ljus pĂ„ kvĂ€llen Eller? Det börjar bli ljusare och ljusare ute nu ocksĂ„. Man blir sĂ„ glad nĂ€r kl Ă€r 17 och det fortfarande inte har mörknat helt. Snart Ă€r det sommar. Åhhhh. Vet nĂ„gon nĂ€r man vrider fram klockan? Visst Ă€r det typ i april? Neheeep. Nu ska jag fixa lite. Det Ă€r helt tyst i bebis rum nu :-) ha en underbar dag i solen alla fina lĂ€sare.


Kommentarer
Postat av: Jenni

Hej! Och tack sÄ mycket! :D



Jo men jag gör tÄrtor till allt och alla. :) SÄ du fÄr jÀttegÀrna bestÀlla om du vill. :)



Kram Jenni

2012-03-12 @ 10:17:41
URL: http://ohdearjenni.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0