Underbara lördag... Vi har bakat sockerkak...

img_5563 (MMS)

Underbara lördag... Vi har bakat sockerkaka, Àtit middag, haft lördagsmys framför Bolibompa med kinder Àgg och tutti frutti godisar. Nu sover min Àngel. Han somnade till filmen happy feet 2. Alla smÄbarns favorit film. Djuren dansar och sjunger hela tiden... Jag Àr as trött. Har jobbat dubbelpass idag. Det gick bra, men herre Gud vad jag Àr trött nu. Imorgon ska jag med mamma till nÄtt stÀlle dÀr dom sÀljer pajformer, fÀrgglada grytor osv. SpÀnnande. FÄr c vad jag kommer hem med. Nu ska jag sussa vÀldigt sött i typ en och en helv timme tills min STORA prins kommer hem. DÄ blir det sen middag, kaffe och skitsnack. Hörs hörni. Jag kanske ljuger om jag skriver imorgon. Har blivit bedrövlig pÄ att blogga. Ha en fin kvÀll gullisar. <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0