Men goddagens! Nu Àr det Àntligen helg för...

img_5642 (MMS)

Men goddagens! Nu Àr det Àntligen helg för mig. Slutade mitt monster-pass kl 16 idag.. Vi Äkte raka spÄret hem till Vronk och hennes tvÄ grabbar. DÀr blev vi bjudna pÄ tacos. Vilken lyx. Super skönt att slippa laga mat + att jag Àlskar tacos. Vi glodde pÄ gladiatorerna och snackade skit. Deras lilla bebis (2,2 Är) ;) Ska byta dagis. Dom kommer kunna se ungen frÄn sovrumsfönstret till gÄrden. LYX AB. SjÀlv mÄste man gÄ 15 min för att komma till Buggz dagis. Men det Àr det vÀrt alla dar i veckan. Han har det SUPER dÀr. .. I veckan som var har jag bara tagit det lugnt nÀr jag inte har jobbat. Har varit hemma med Hugo, lekt i parken, hos hans kompisar, hÀlsat pÄ i pershagen, sovit i pershagen. (Hugo alltsÄ). Inget avancerat. Men nu som sagt Àr det helg. Skönt. Mycket skönt. Hoppas att ni har en trevlig lördagskvÀll och en fortsatt trevlig helg. Imorgon LOVAR jag bilder och massa text. Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0