Ligger och glor pÄ Harry Potter. Dom Àr sÄ...

img_5499 (MMS)

Ligger och glor pĂ„ Harry Potter. Dom Ă€r sĂ„ jĂ€kla bra. Har sett alla tusen ggr var. LĂ€ngtar tills den sista kommer pĂ„ bio. Jag har varit pĂ„ allihop pĂ„ bio, sĂ„ jag MÅSTE ju se den sista pĂ„ bio ocksĂ„. Idag har mĂ„tt Ă€nnu sĂ€mre. Trodde ej att det var möjligt, men tydligen. Har haft hög feber, ont i halsen och jag snorar sĂ„ FY FAN. Nej.. PĂ„ jobbet vill dom inte ha mig.. ;-) Hugge har varit hos farbror doktorn och har virus i kroppen. Inget att göra nĂ„got Ă„t. SĂ„ vi Ă€r sjuka ihop jag och Hugo :-). Vi har Ă€tit MASSA C-vitaminer idag iaf. Han har fĂ„tt kuckelimuck medicin utav mormor som var hĂ€r en snabbis med ballerina kakor och en stor choklad hare till Huge. SjĂ€lv fick jag blommor. Hon Ă€r sĂ„ snĂ€ll min mamma. :-) Nu  ska jag försöka sova. Goonatttt :-D


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0