Ligger i sÀngen och bara Àr.. Har arbetat ...

img_5460 (MMS)

Ligger i sÀngen och bara Àr.. Har arbetat ett monsterpass och Àr helt Àrligt ett vrak. Ser ut som sju svÄra Är, men jag orkar inte ta mig till duschen och sminket. SÄ jag ligger istÀllet och surfar lite :-) IkvÀll Àr det melodifestivalen... LYCKA. Jag Àlskar melodifestivalen. Har alltid gjort. Och vi röstar pÄ LOREEN ikvÀll allihop. Ni som röstar pÄ Ranelid.. Stryk ska ni ha ;-) Jag ska sitta i soffan med min bebis, Àta godis, dansa till lÄtarna och GOSA. Mitt troll vad jag saknar honom. Han va inte hemma nÀr jag kom hem :-( Och jag fÄr abstinens av bebis om vi inte ses varje dag.. Funderar pÄ vad man kan laga för god lördags middag till mellon? Fantasin Àr noll just nu. Vi hörs ikvÀll folket. Och ha en trevlig helg <3 Carro


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0