Kan inte sova.. Har precis kollat klart pÄ...

img_5516 (MMS)

Kan inte sova.. Har precis kollat klart pĂ„ en jĂ€tte hemsk film. BĂ„de Mattias och Hugo sover SÅKLART.. SĂ„ jag fick kolla utan Matte idag. Det brukar alltid vara tvĂ€rtom. Att jag somnar och han fĂ„r glo sjĂ€lv.. Men icke. Idag, den dagen vi hade valt en lĂ€skig film sĂ„ fĂ„r jag kolla sj. KUL. SĂ„Ă„Ă„ jag Ă€r vaken. Imorgon kommer det nĂ„gon hit och fixar vĂ„ra kontakter. Matte har fixat hit folk. Kl 08:00 ska nĂ„gon hantverkare infinna sig hĂ€r. KÄNNS JU KUL en fredag Ă„ allt. Bara att gĂ„ upp med tuppen dĂ„.. MĂ„r btw fortfarande APA. Undrar nĂ€r denna skit ska lĂ€mna min kropp. Hoppas redan imorgon. Nu ska jag tĂ€nka pĂ„ nĂ„gonting riktigt roligt, eller typ dra igĂ„ng en Disney film. ;-) puss pĂ„ er


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0