Jag har en vaken, febrig liten pojke i sof...

img_5492 (MMS)

Jag har en vaken, febrig liten pojke i soffan. Vi har Ă€tit Ă€gg och nu tittar vi pĂ„ Emil i Lönneberga. Jag har sjĂ€lv varit hemma frĂ„n jobbet idag dĂ„ jag Ă€r dyngförkyld och har feber. Hade glömt bort hur jobbigt det var... DĂ€rför inget bloggande idag.... Fick en rĂ€tt skum frĂ„ga ang Hugo och att han ibland har tofs. Nej jag önskade absolut inte att jag skulle ha  fĂ„tt en flicka. Önskade mig bara ett friskt barn. Tycker att han Ă€r söt i tofs och hĂ„rspĂ€nne bara. ;-) pĂ„ kortet har jag gjort en flĂ€ta i HUGOLINAS lugg ;-) godnatt pĂ„er kompisar. (Nu ska jag bli frisk)


Kommentarer
Postat av: Linda

ja visst Àr det roligt att göra om. Jag blir alltid extra sugen pÄ vÄren och hösten =)



ja det Àr bra med oss förutom att Noah Àr magsjuk.

Som tur Àr Àr han pigg och glad och har bara krÀkts nÄgra gÄnger. Ingen idag Àn sÄ lÀnge =)

Kram

2012-03-14 @ 10:31:28
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0