HOLA FOLKET.. Idag arbetade jag ett monste...

img_5326 (MMS)

HOLA FOLKET.. Idag arbetade jag ett monsterpass. Gick hemifrĂ„n kl 05:20. Åt ett Ă€gg pĂ„ vĂ€gen, lĂ€ste bloggar medan jag gick. Kissies blogg Ă€r kĂ€rlek för sjĂ€len. Dom som inte fattar att hon Ă€r smart Ă€r riktigt SEGA I KÅLAN.. Tycker ofta folk sĂ€ger-- (hon Ă€r sĂ„ jĂ€vla blĂ„st) ELLER? Det Ă€r ungefĂ€r som att sĂ€ga att Viktoria Silvstedt Ă€r pantad?? Eller sĂ„ Ă€r hon grymt smart som fĂ„r dig att tro det ;-) Dagen idag "förutom jobb" innehöll shopping pĂ„ Ica maxi, middag med familjen Therese, Mathias och Josefine,Melodifestivalen, tĂ„rta som Tessan hade bakat och nu SOFFLÄGE med mjukisbyxorna pĂ„Ă„Ă„. Imorgon Ă€r det M som gĂ„r upp med Herr H.. Imorgon blir det shopping i nĂ„gon nĂ€rliggande stad. Vi tĂ€nkte VĂ€sterĂ„s, Uppsala eller Örebro. Vart har dom bĂ€st shopping? Och som har öppet pĂ„ söndagar..:-/........ Njaa vi fĂ„r se vart vi hamnar. Som vanligt tycker jag och min Karl olika. Haha... Kollade ni pĂ„ mello? Jag ringde och röstade pĂ„ Sean banan. Alla va riktigt kassa, men timotej och Sean var underhĂ„llande. Höhö. Nu ska jag natta kudden. Godnatt pĂ„ er.. zzzzzzz :-D


Kommentarer
Postat av: Carla

Vi var i VÀsterÄs idag pÄ Erikslund och kikade runt :)

2012-03-03 @ 23:01:29
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0