Hej alla glada :) Jag sitter pÄ tÄget hem ...

img_5434 (MMS)

Hej alla glada :) Jag sitter pĂ„ tĂ„get hem frĂ„n MĂ€rsta. BÅRING... Det sitter en afrikan och babblar i telefon pĂ„ nĂ„tt roligt sprĂ„k (typ hitta pĂ„ sprĂ„k) lĂ„ter det som. Jag bytte nyss plats. Orkar inte höra gaphalsar. Gick till en pensionĂ€rs vagn ;-)... Jag har hĂ€lsat pĂ„ en god vĂ€n till mig i MĂ€rsta. Jenny heter hon, och hon bjöd pĂ„ en gudomlig middag. Pasta gratĂ€ng med bacon. Mmmm. LĂ€ngtar bara hem nu.. Det Ă€r ju SJÄLVKLART förseningar ocksĂ„.. SpĂ„rfel nĂ€rmre bestĂ€mt . IkvĂ€ll sover Hugo hos mormor och morfar dĂ„ han Ă€r sjuk. Stackars mitt pyre, har feber.. Mamma Ă€r ledig imorgon, sĂ„ dĂ„ slipper jag och M vabba. Nice :-) PĂ„ bilden ser ni mitt troll ligga i hans morbrors knĂ€ och fĂ„ kuckelimuck medicin.. Mmm. TĂ€nk vad nice det skulle vara att bli matad och sövd ;-) haha. Hörs imorgon hörni . Puss pĂ„ er <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0