DÖÖÖ, vad trött jag Ă€r. Min son ocksĂ„ som ...

img_5415 (MMS)

DÖÖÖ, vad trött jag Ă€r. Min son ocksĂ„ som TOK-SLOCKNADE efter middagen.. Idag har vi varit i Tumba hos ett par kompisar till mig och Mattias. Vi kollade pĂ„ happy feet 2 och FY FAN vad bra den filmen var. Hugo lekte med deras dotter Milla medan vi kollade ;-) Massor av kaffe har jag druckit idag ocksĂ„. Jag Ă„t en lyx-lunch pĂ„ jobbet idag (restaurang bolmen) Jag Ă€ter alltid ceasar sallad dĂ€r. Är galen i det. Tar nĂ€stan alltid det nĂ€r jag Ă€ter ute. Mmmmm, med extra mkt parmesan pĂ„.. Att jobba gick bra. LĂ€r mig MASSOR varje dag.  Och nuuu ligger jag redan i sĂ€ngen helt fĂ€rdig... Det blir en kort dag för fröken blom. Sova NU sĂ„ jag orkar upp fem imorgon. BLÄ pĂ„ hög nivĂ„.. Ha en fin kvĂ€ll allesammans .. Love / mej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt gumman! Kramar Emmsson

2012-03-05 @ 20:42:47

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0