CHAAAA.. Har tappat rösten HEELT. FÄr inte...

img_5523 (MMS)

CHAAAA.. Har tappat rösten HEELT. FĂ„r inte fram ett ljud. Helvetes jĂ€vla skit förkylning. SÅ jĂ€vla jobbigt. Jag som Ă€lskar att prata. Buhuuu. :-(. Vi var ute i taxinge en snabbis idag. Vi trĂ€ffade hĂ€sten ;-) och tog en fika. Mys-pys. Vi har grillat pĂ„ balkongen ;-) Nej.. SĂ„ fĂ„r man ju inte göra ;-) Men det skiter vi i.. Vi bor Ă€ndĂ„ högst upp. SUPER gott var det. Vi Ă„t bara en sallad till. Mmmm. IkvĂ€ll blir det lugnt för de sjuka.. En film kanske? Det gĂ„r ju bara bajs pĂ„ tvn. Typ vĂ„ra vĂ€rsta Ă„r och Ricky Lake ;-) haha nÀÀ men det Ă€r ju alltid gammal skit som man redan sett HUNDRA ggr.. Typ pretty Woman eller Beck. Herre Gud. Thanx gaad för HYR-TV.. ;-) Imorgon blir det ocksĂ„ en tyst dag. Hoppas VERKLIGEN att jag kan jobba pĂ„ mĂ„ndag. Vore katastrof annars. Men jag mĂ„ste ju kunna prata ;-) hahaha. Snygg bild va förresten ?? Höhö. Jag mĂ„lar hellre Ă€n bra. Den ser mkt mindre ut Ă€n vad den Ă€r. Och den Ă€r INTE klar Ă€n. Älskar att mĂ„la. Jag Ă€lskar att mĂ„la med acryl. Nu ska jag diska. FY-FÄÄN va kul ;-) puss <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0