Chaaa!! Har fÀrgat hÄret lite ;-) idag har...

img_5555 (MMS)

Chaaa!! Har fĂ€rgat hĂ„ret lite ;-) idag har jag varit i P-hagen och fĂ„tt god sallad till middag. Solat facet lite. Behövligt med denna hĂ„rfĂ€rg.. Ehhhh ;-)... Har varit as-dĂ„lig pĂ„ att blogga, i know. Har inte orkat. Har haft massa annat för mig + att det inte har gĂ„tt att skicka sms inlĂ€gg. Fel pĂ„ blogg.se . Fick hem en skit snygg klĂ€nning igĂ„r som jag har internet shoppat ;-) bild fĂ„r ni efter inlĂ€gget dĂ„ min stenĂ„lders-lur inte fixar appar... Det va AS-SNYGG PÅ. Nu ska det bara bli sommar ocksĂ„... Snart helg IGEN.. Hur kommer det sig att tiden gĂ„r sĂ„ fort? Det var inte lĂ€nge sen jag var 14, drack cider pĂ„ skolgĂ„rden och lyssnade pĂ„ BRA musik. Musiken frĂ„n förr Ă€r SÅ MKT bĂ€ttre. Älskar mest 90tal.. :-D.. Men pĂ„ tal om helg, sĂ„ jobbar jag i helgen igen OCH nĂ€sta helg.. Myyyy goood vilken lön. 4 lördagar av 5 den hĂ€r mĂ„naden. Jag och mina pojkar vill till Turkiet i "maj" tror vi. Och man vill ju ha lite fickpengar :-).. Nu ska jag natta kudden för jag ska upp 5. BlÀÀÀ. Btw sĂ„ ser hĂ„ret rödare ut pĂ„ bilden Ă€n vad det Ă€r irl. Puss och kram, klapp och kyss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0