Är hemma med en vĂ€ldigt febrig och förkyld...

img_5441 (MMS)

Är hemma med en vĂ€ldigt febrig och förkyld liten pojke. Det blir min första vab dag nĂ„gonsin pĂ„ nya jobbet imorgon. Matte har varit hemma, sĂ„ fort Hugge har varit dĂ„lig i och med att han har pluggat. Men nu har han ju nytt jobb och han kan ju fan inte vabba första veckan pĂ„ jobbet ;-)? Haha. Inte HELT okey. ..Idag har vi bara varit hemma och skuttat runt i pyamas, Ă€tit glass och lekt med mina gamla leksaker. (Hugos favorit göra) Han Ă€lskar att sitta med mina gamla Barbie dockor, polly-pocket, ponny hĂ€star.. Min mamma sparade ALLT.. Tack mamma.. Jag ÄLSKAR dig för det :-) . Hugos favorit Ă€r en Barbie som har ett barn i magen. Han pillar UT och IN ungen i magen. Haha. USCH.. Jag ser helt Ă€rligt inte alls fram emot imorgon. Tycker att det Ă€r as jobbigt att vara hemma med ett sjukt gnĂ€lligt barn.. Men jag HOPPAS att jag fĂ„r jobba pĂ„ lördag. Har skrivit upp mig pĂ„ ÖT och Matte jobbar ju aldrig helger, sĂ„Ă„Ă„.. Its perfect ;-) Nu ska jag bĂ€ra in min Ă€ngel i hans egna nybĂ€ddade sĂ€ng. Annars kommer han bli mos och pannkaka av Matte. Han RÖJER-SATAN i sömnen.. Typ pratar, vĂ€nder sig, snarkar.. Och jaa.. Bara lever rövare helt enkelt. Ingen bra kombo med en vild man och ett sjukt sovande litet Ă€ngla-barn ;-) haha. Ha en fin kvĂ€ll allihop. IMORGON Ă€r det allas vĂ„r favorit dag.. Puss och godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars din son.

Tycker att du har blivit dÄlig pÄ att blogga. Det Àr bÄde mindre inlÀgg och om ganska trÄkiga saker. Kan du inte börja skriva mer? Som du gjorde förut. Annars Àr den bra :-) kram Hanna

2012-03-09 @ 17:18:58
Postat av: Emma

gullunge :)

2012-03-10 @ 08:16:17

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0