Testar blogg.se

Min Mob har ju varit efterbliven i typ ett Är. Har inte orkat bry mig. Men nu har min man fixat luren (snÀll va)?
Det var till och med emot min vilja. Nu funkar ALLT förutom kameran. Den ska ocksÄ fixas;) sÄ mer av mig fÄr ni höra snart. DÄ ska det börja uppdateras igen. VEM orkar dra upp en laptop för att blogga lixom?

Just nu sitter vi i bilen pÄ vÀg hem till Mattias syster Ullis. Vi ska göra kakfat;)
Annars den hÀr helgen sÄ har vi hunnit med polkagris paradiset GrÀnna, jag har hunnit trÀffa lillebror pÄ stan och Àven nÀstan botat mina ögon. Dom Àr inte lika röda, men dÀremot uppsvullna. Skit snygg skulle jag vilja beskriva mig sjÀlv. MEN... Imorgon fÄr kollegorna utstÄ mitt face. Kan ju inte va hemma för ögoninfektion. KÀnns sÄdÀr;).

Hörs senare . Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0