Söndag

Hej hopp!
Idag har vi hÀngt i stjÀrnhov, Àtit hamburgare, lekt med jord, sand och vatten. Vi har Àven hÀngt i pershagen, Àtit glass, kollat Pippi och bara varit vi. Familjen Kindhag/Blom. Super mysigt, dÄ det oftast jobbas över pÄ helgerna.

Ligger just nu i sĂ€ngen och lyssnar pĂ„ mina tvĂ„ grisar som sover djupt. Jag borde ocksĂ„... Jag borde ha somnat för lĂ€nge sen. Imorgon börjar Hugos semester.. Ă…Ă„Ă„ min prins kommer fĂ„ vara hemma mycket i sommar. Å mycket kul ska vi hitta pĂ„. :)
Han kommer hÀnga mycket hos mommo och mÄpa. ;)
Kolla vilka fina golfklubbor Hugo fick idag. Och en jÀvligt het mormor har han ocksÄ LUCKY HIM ;)
Godnatt sötisar


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0