mÄndag mÄrning

chaa!!
jag vet att jag Àr as-kass pÄ att blogga justnu.. har haftfullt upp hel helgen.Vi ble bjudna pÄ middag hemma hos Hanne och Danne i lördags. Super mysigt och jÀtte god mat. Drack vin, vilket jag ABSOLUT inte fÄr.. har ju blivit "nyttig" ;)
Imorse var jag och en tjejkompis uppe och joggade INNAN jobbet.. det innebÀr (bara sÄ ni vet) att vi sÄgs kl 04:00.. KILL ME vad jobbigt det var, men Àr dessto piggare nu pÄ jobbet.. Ska försöka springa innan jobbet varje dag den hÀr veckan. OM hugo somnar som han ska. :)
Snart semester hörrni :) wiiihoo. LÄNGTAR efter fint vĂ€der nu, och vĂ€rme. LĂ€ngtar tills midsommar ocksĂ„ faktiskt. Har ingen aning om vad vi ska göra. Vi hittar alltid pĂ„ nĂ„gonting mysigt dĂ„. Har blivit erbjudna nĂ„gra trevliga förslag. Det enda kravet jag har Ă€r att INTE behöva Ă€ta sill.. FY FAN ;)


Glömde visa er mn nyinköpta klÀnning. Ni fÄr bild ikvÀll + pÄ mina nya skor. SÄ jÀvla snygga.

Hörs ikvÀll folket <3 puss



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0