Hit ska vi åka i sommar :). Jag längtar ih...

img_6311 (MMS)

Hit ska vi åka i sommar :). Jag längtar ihjäl mig. Side/Turkiet blir det. Vi drar hela stora familjen. (min lilla familj) + familjen i Pershagen. Ska bli så otroligt roligt. V 29 drar vi. Wiiiie. Just nu ligger jag och Buggsen och kollar på tv, efter världens brak-frukost. Snart ska jag träffa Amanda och Linn för PW och lunch Sen blir det wörki wörki. Inte jobbigt alls faktiskt. Jag gillar kvälls veckorna. Jag har börjat att äta jätte nyttigt och mår faktiskt mycket bättre av det ;). Förutom kvarg. VEM FAN va det som sa att kvarg och fun light va gott??? Till middag blir det tonfisk, keso och grönsaker. :)... Nu ska jag hoppa in i en dusch innan vi drar till dagis. Puss så länge. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0