Hej pÄ er!! Klockan Àr as mycket.. JAG VET...

img_6321 (MMS)

Hej pĂ„ er!! Klockan Ă€r as mycket.. JAG VET. Jag kan inte sova, vilket inte Ă€r sĂ„ konstigt. Efter jobbet (kl 22:30) sĂ„ gick jag och Lina till donken och drack kaffe. Skit mysigt. Men kanske inte sĂ„ smart. Haha. Vi köpte "nyttig mat" ananas, Ă€pple och morötter. Mmm im lövin it ;) Ingen fet mat för mig inte. Jag SKAAA gĂ„ ner i vikt. Jag ska vara i form till turkland och operationen.;) LÄNGTAR SATAN.. Har börjat gĂ„ lĂ„ng promenader varje dag. Jag kĂ€kar nyttigt "nĂ€stan varje mĂ„l". Typ som idag.. Till frukost blev det smothie, till lunch blev det keso, skinka och tomater. Till middag Ă„t jag köttfĂ€rssĂ„s och pasta. (det var dĂ€r nĂ€stan kom in) och sen frukt pĂ„ donken dĂ„;) Vist Ă€r jag duktig. Jag vĂ€ger nu 57 och vill gĂ€rna vĂ€ga typ 50 men det kan man ju glömma. Haha. Kanske kan gĂ„ ner till 53 iaf. Det Ă€r ju alltid nĂ„tt. Har aldrig haft nĂ„gon vidare motivation till att Ă€ta nyttigt. "vill inte skriva banta" men NU JÄVLAR... Det blev visst ett vikt-inlĂ€gg det hĂ€r ;) haha. NÀÀÀ, dagen.. Jag och Hugo och Lina gick en power walk innan jobbet. Inget sĂ€rskilt alls har hĂ€nt annars. Fick vĂ€cka min man som lĂ„g och snusa bredvid Hugo i hans sĂ€ng. Mina raringar. <3. nu ska jag (försöka) sova sĂ„ det kan bli fredag nĂ„gon gĂ„ng. Puss pĂ„ er och dröm sött.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0