Är ganska nöjd med mig sjĂ€lv, att jag gick...

img_6187 (MMS)

Är ganska nöjd med mig sjĂ€lv, att jag gick hem och la mig igĂ„r efter jobbet. Mina kollegor gick ut pĂ„ krogen.. Jag velade lĂ€nge, för det hade varit skit kul, men jag vet ju att jag mĂ„ste upp med Hugo (tidigt) Idag vaknade han nio. LYX. Vi har Ă€tit frulle och nu spelar vi fisk spelet. Hans favorit göra ;). Ni vet det har spelet med fiskar som gapar och Ă„ker upp och ner och sĂ„ ska man fiska upp dom ;)? Det var en hitt. Tips till tvĂ„ Ă„ringar som INTE stoppar i munnen. Tror att det stĂ„r fr 4 Ă„r. Idag ska jag gĂ„ pĂ„ en pw med Lina, tvĂ€tta en maskin tvĂ€tt, laga lunch, mysa med mitt barn och sedan gĂ„ och jobba. :-D. Idag Ă€r det BRAAA betalt ;). Ha en underbar onsdag allihop. Puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0