LĂ€nge sedan!!

Hej hopp!! Livet leker... Jag har semester wihooo Den senaste tiden har vi slappat, umgĂ„tts med vĂ€nner och massor av djur, vi har varit i GrĂ€nna, Hugo har varit en vecka pĂ„ Gotland, jag och min man har gĂ„tt pĂ„ bio, vi har blivit bjudna pĂ„ massa goda middagar. Min kusin har haft 20 Ă„rs fest/moster 50 Ă„rs fest, jag har opererat mig och mĂ„r skit bra, jag har gĂ„tt massa lĂ„ng promenader bĂ„de sjĂ€lv, med vĂ€nner och familj + Molly. Jag har skitit fullkomligt i bloggen (as skönt). Jag har solat solarium som en Gud;) Ă€r den typen av person som inte orkar ligga i solen mer en 15 min... Annars har vi hĂ€ngt lite i dalparken och andra lekparker. Vi har varit en hel del pĂ„ torekĂ€llberget (bor typ dĂ€r) .. Nu dĂ„? Vi drar till Turkland och kör favorit i repris om ett par dar med hela stora familjen. Ska bli SÅ SKÖNT. Veckan efter Ă€r ocksĂ„ semester och Ă€r inte bestĂ€md Ă€n faktiskt. SKÖNT d me. Vi tar det som det kommer..., kanske bilar nĂ„gonstans eller vem vet kanske bara till torpa bad :) Just nu sitter jag i bilen med en sovande Hugo och vĂ€ntar pĂ„ brorsan som Ă€r hos farbror doktorn och fĂ„r hjĂ€lp med nĂ„ utslag han har fĂ„tt i fejset.. Typ smitt-pesten ;) Vi ska dra och handla idag. Hugge ska fĂ„ uv drĂ€kt som man badar i. Kan va bra till 40 gradiga Turkiet. Annars blir det bara mat som fĂ„r följa med hem... Ska spara vart enda öre till semestern nu.. :) pĂ„ fredag fĂ„r min Ă€lskling ocksĂ„ semester.. Wooop woooop. Skönt.. Det Ă€r du vĂ€rd bejbi <3 Ska testa om det gĂ„r att lĂ€gga upp bilder nu;) jĂ€vla skit app... Vi hörs !!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nyfiken pÄ operationen :)

2012-07-12 @ 23:16:10
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0