Mitt lilla bebis-barn Àter glass med hela ...

img_4797 (MMS)

Mitt lilla bebis-barn Àter glass med hela handen.. Inte nog med det sÄ Àr han grymt vacker i tofs, hÄrband och indien pÀrla i pannan, som han fick lÄna av sin tjejkompis Tea. Mina damer och herrar... Vi har blivit bjudna pÄ middag utav Deo och Jessica. Grymt god biffstroganoff bjöds det pÄ.:) OCH Ànnu godare drinkar Mattias lekte bartender och blandade en white russian till mig "FAVORITEN" imorgon kommer jag önska att jag aldrig drack den;) Nu har jag och min husband precis kollat klart pÄ Ànnu en ASBRA film "IN TIME" Den Àr ett mÄste. Och nu blir det sÀngen. SÄ godnatt och sov sÄ gott bloggen;) hörs imorgon;) .......


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0