Hej pÄ er:) lÀnge sen..! Jag har inte haft...

img_4869 (MMS)

Hej pÄ er:) lÀnge sen..! Jag har inte haft tid att hÀnga hÀr. Lördagen med Camilla slutade pÄ flamman. Mycket trevligt och mÄnga goda drinkar blev det. GÄrdagen blev lugn. Vi Äkte ut till taxinge slott och fikade och gick en prommis :).. Sen Äkte vi hem till Therese, Mathias och Josefine och lekte och fikade. Gud vad vi FIKAR mycket;) tycker ni inte? Vi Äkte hem och lagade mat och mös i stora soffan. Sen direkt sÀngen. Det har varit en bra helg. En skön helg, med bÄde party och lugn. Nu ska jag snart kila ivÀg till jobbet... Kolla Hugges nya upptÀckt." Han hittade min gamla lÄda med leksaker. " han bara Àlskar mitt gamla polly pocket;) han plockar i och ur dom olika smÄ husen med pyttesmÄ dockor. Mitt hjÀrta, mitt gull. Allt ditt Àr mitt min kÀrlek;) NEHEPP. Nu mÄste jag skynda mig. Kram och ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0