VÄRLDENS VACKRASTE FÖTTER.. Jag satt och m...

img_5201 (MMS)

VÄRLDENS VACKRASTE FÖTTER.. Jag satt och mĂ„lade mina nĂ€r Hugo kom och satte sig brevid, NÄSTAN i knĂ€t och la fram sin ena fot.. JAG DOG.. Klart ungen ska ha nagellack.... Vi har Ă€tit en lĂ„ng frukost med Ă€gg, mackor, yoghurt och flingor. Hugo hĂ€mtade mig i genom att dra mig i fingret frĂ„n soffan till hans barnstol. UGO, UGO sĂ€ger han nu.. ;-) gulle. Han visade sĂ„ tydligt att det var frukostdags. Tycker att det Ă€r sĂ„ skönt att man börjar förstĂ„. Idag kommer vi gĂ„ upp till torekĂ€llberget och hĂ€lsa pĂ„ djuren. Det blir pulkan.(ser ut som att snön börjar försvinna) SĂ„ det Ă€r bara att passa pĂ„ Nu ska jag vĂ€cka min man som Ă€r BAKIS frĂ„n helvetet;-) Muppen vĂ€ckte mig nĂ€r han kom hem och sen kunde ju SJÄLVKLART inte jag somna om . PUST.... Ha en underbar dag i solen alla lĂ€sare. Och mĂ„ste bara skriva att det Ă€r för jĂ€vligt att Whitney Houston Ă€r död. Vila i frid min stora idol. <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha! Gud vad sött. Jag Àr djupt imponerad att han satt sÄ still att du inte mÄlade utanför! :-)

2012-02-15 @ 07:08:29
URL: http://misshiller.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0