Ge mig lite fler mÄndagar i livet.

Hej kompisar!!
Jag sitter framför tvn med en kaffe i handen och datorn i knÀt. Brukar inte orka blogga frÄn burken, men idag tÀnkte jag göra en kraftanstrÀngning. ;)
TRE utbildningar hann jag gÄ pÄ idag pÄ jobbet. Intressanta och nödvÀndiga.. Synd bara att jag alltid ska bli sÄ jÀkla trött. Sitter jag still i mer Àn en timme, sÄ har jag hÀcken full av myror. Blir det fler utbildningar imorgon, sÄ Àr det jag som gÄr och köper en redbull..
Vi fick sluta tidigare, vilket var uppskattat. Jag och Helena skulle fixa lite pĂ„ stan. Hon köpte vĂ€rldens snyggaste kavaj. VILL OCKSÅ HAAA. Jag spanade lite efter nĂ„gonting till min mor som fyller Ă„r pĂ„ torsdag. Tips nĂ„gon???
Sen Ă„t vi ju SJÄLVKLART EN SEMLA.. " jag siktar pĂ„ vassen i sommar " WHAT DA FAACK...

Jag och min vÀn gick hem till mig med en bag in box och ett par öl. Dock inte till ikvÀll.
Min karl hade lagat en gudomlig middag till oss. en köttgryta med MASSA rödvin i. mmmmm marabou.
Helenas man som ocksÄ arbetar pÄ AZ kom lite senare och kÀkade med oss. mÄndags mys pÄ hög nivÄ.
Tycker att de spontana tilfÀllena Àr de bÀsta.

Min Hugo haf fortfarande feber. Han Àr kokhet min lilla gubbe.
Vet hur dÄligt man mÄr nÀr man har feber, sÄ han fick tvÄ glassar. ehhhm. ;-)
Nu ligger han och sover sÄ gott, och snart sover jag lika gott. Matte har ockuperat sovrummet med krigspel, sÄ jag fÄr vÀll tidsfördriva lite med en movie efter bloggadet. Brukar alltid sluta med att jag kollar pÄ en halv film, och ligger och lÀser bloggar istÀllet. haha. En del bloggar fastnar man verkligen för, andra gÄr man bara in pÄ av gammal dÄlig ovana. Vissa bloggar har jag precis hittat och andras har jag slutat att lÀsa helt. PRECIS SOM DET SKA VARA VA? Jag tycker att alla borde blogga. Man behöver inte gÄ ut med att man bloggar och man kan vara anonym, men det Àr sÄ himla kul att gÄ tillbaka i registren och spana in gammla inlÀgg och tillhörande bilder. Man skriver ju HELA TIDEN vilket iallafall Àr tanken. ŽVissa dagar blir det mer Àn andra. Men just det hÀr att alla bilder finns kvar, och ibland sÀger en bild mer Àn tusen ord... Eller tvÀrt om.. ibland kan skrift vara sÄ jÀkla mÀktigt. En del bloggerskor kan verkligen sÀtta ord pÄ sina kÀnslor och har sÄ bra VIKTIGA frÄgor att ta upp..
think about it...

Morgondagen kommer bestÄ av hemlagad köttfÀrspaj till lunch, utbildningar, truck certifikat (HOPPAS JAG) jag kan ju misslyckas.. hahaha. ;-)
Hem till mitt sjuka troll, Jag ska ta en fika med en vÀn och sen hem till mina boys igen.

Vet ni vad jag har glömt att skriva?? MELODIFESTIVALEN ( som Àr TYP Ärets höjdpunkt ) var sÄ djÀvulusiskt bra...
Loreen Àgde skiten ur allihop, och utan att ens ha hört de andra bidragen sÄ önskar jag henne till Azerbadijan. MUMS vad jag Àlskar den lÄten och SNYGG Àr hon ocksÄ..
DOG av garv nĂ€r Marie Serneholdt upptrĂ€dde. Hon kan sjunga, MEN vilken brutalt dĂ„lig lĂ„t och KLÄDSEL. Synd pĂ„ en snygg tjej. Jag kommer att sitta bĂ€nkad varje lördag frĂ„n och med nu. haha.

NÄÄE HÖRNI. ha en underbar kvĂ€ll, för nu ska jag starata tisdsfördrivet SKRÄCKFILM.. ;-)
PUSS PÅ MUNNEN/  Caroline <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0