Trött like hell Àr bara förnamnet. KÀnns s...

img_5138 (MMS)

Trött like hell Ă€r bara förnamnet. KĂ€nns som att jag har stĂ€dat hela dagen. TĂ€nkte inte RIKTIGT pĂ„ konsekvenserna nĂ€r jag serverade min son fiskbullar till lunch. Vad det luktar ska vi inte ens gĂ„ in pĂ„. SANERING av unge var iallafall nödvĂ€ndigt..... GĂ„rdagen, var supertrevlig. Vi Ă„t god mat, drack vin, snackade skit, glodde pĂ„ golden eye och sov. VĂ„ra gĂ€ster ( Veronica med familj ) sov kvar hos oss. Tycker det Ă€r sĂ„ mysigt att Ă€ta frukost mĂ„nga och att det finns mycket att vĂ€lja pĂ„. Tycker inte ni det? Caspian, deras son som Ă€r lika gammal som Hugo pratar HELA TIDEN och det Ă€r sĂ„ JÄKLA gulligt :-) Kidsen badade ihop och lekte med fingerfĂ€rg och vattenkritor i badet. Tog bara kort med systemkameran sĂ„ TYVÄRR vet jag inte hur man gör för att fixa in dom hĂ€r pĂ„ bloggen;-) TECKNISK... I KNOW. Höhö. Just nu sitter jag och Hugo och glor pĂ„ Madicken medans Matte hjĂ€lper V och J med att sĂ€tta upp lister ;-) Vad som annars hĂ€nder idag Ă„terstĂ„r att se. NĂ„tt hittar vi ju alltid pĂ„.. Phuuu... Men pulkaĂ„kning eller promenad eller nĂ„tt blir det iaf i det kalla vĂ€dret. Det behövs. Blir sĂ„ snurrig av att bara va inne. Hörs sen hörni. Puss sĂ„ lĂ€nge <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0