TELFONEN Àr mitt liv.. Eller min ajfÄn sku...

img_5239 (MMS)

TELFONEN Ă€r mitt liv.. Eller min ajfĂ„n skulle jag vĂ€ll vilja sĂ€ga. Utan telefon Ă€r jag totalt handikappad. Det mĂ€rkte jag hĂ€r om dan nĂ€r matte rĂ„kade spĂ€rra mitt kort istĂ€llet för hans eget. (han stĂ„r pĂ„ bĂ„da numrena) IDIOTI. Haha. NĂ€ men seriöst.. TOTALT NAKEN kĂ€nde jag mig Snackar jĂ€mt i luren. Helst med Helena. Jobbar vi inte ihop eller umgĂ„s, dĂ„ babblar vi i luren. DET ÄR HON PÅ BILDEN BTW. Haha skulle beskriva detta monster för henne igĂ„r. Hon hade ingen som helst aning om vem Alf Ă€r. Haha. Beskrev honom som ett fult djur som Ă„t katter ;-) Den serien har jag seriöst hemska minnen ifrĂ„n. Barnprorgramet var slut och mamma tyckte att jag kunde kolla pĂ„ Alf. Haha Kommer ihĂ„g att jag svarade henne surt med att jag inte förstod vad dom sa.. ENGELSKA lixom... Har samma problem idag ;-) NÄSTAN..... Nog om det hörni. Mina trĂ€ningspass idag gick galant. Har redan ont i kroppen, sĂ„ jag lĂ€r ju mĂ„ hyfsat bra imorgon. Höhö. Dagen annars dĂ„? Det var lugnt pĂ„ jobbet. Vi fĂ„r trĂ€na pĂ„ arbetstid imorgon igen. MEN jag vette f*n om jag orkar. GĂ„r nog hellre en lĂ„ngprommis med mina kĂ€ra TELEFON VÄN ;-) fĂ„Ă„r c. NÀÀ nu ska jag och min Ă€lskling göra som vanligt innan sĂ€ngen. GLO PÅ FILM... Natti <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan va snygg ja e;) haha ses pÄ mÄndag babyyyyyy.. DÄ e jag oxÄ tant;)

2012-02-17 @ 00:21:00
URL: http://helenanystrom.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0