Sveriges snyggaste brudar sitter och glor ...

img_5117 (MMS)

Sveriges snyggaste brudar sitter och glor pĂ„ the voice och kĂ€kar dipp och grönsaker... Vi har Ă€ven varit sĂ„ pass nyttiga idag att vi har kĂ€kat viktvĂ€ktar points för ett Ă„r framöver. Middagen blev nĂ€mligen pizza "HEMKÖRT" frĂ„n tapco... Man tackar. ;) det blir en lugn frajdej dĂ„ morgondagen blir desto (MER) att göra.. Men vad som görs imorgon hörs vi om imorgon tycker jag...:-) nu ska vi fortsĂ€tta asgarva Ă„t denna sjuka app och ÄRLIGT nu.. Visst Ă€r vi snygga?? Höhö. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan va heta vi Àr ;)

2012-02-04 @ 14:49:18
URL: http://helenanystrom.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Tack snÀlla! :)

Jag och min skrutt brukar ocksÄ sitta med den appen och skratta.

Jag hade ingen aning om att du har börjat jobba pÄ Turbuhaler, det har börjat sÄ otroligt mÄnga nya pÄ bÄda skiften sen jag gick pÄ förÀldraledighet!

2012-02-04 @ 20:14:27
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0