SÖNDAG.. Jag och bror har syskon-mys.. Dag...

img_5344 (MMS)

SÖNDAG.. Jag och bror har syskon-mys.. Dagen började med LOPPIS i BOX huset. Vi sĂ„lde SJUKT mycket. Vi hĂ€mtade vĂ€ll Buggz vid 16:00 tiden. Jesper följde med hem. Vi lagade korvstroganoff och ris. SMARRIGT. Och till efterrĂ€tt blidde det milkshake. Nu sover lillis och jag och grĂ€bbsen kollar pĂ„ film. Jag och brorsan sitter som tvĂ„ muppar i soffan med ansiktsmask. Haha. .. Helgen har varit bra, trots all hets. FAAAN vad mycket jag har gjort. Lagade middag med Anna i fredags, var i Sthlm med mamma i lördags, + party hos Helena pĂ„ kvĂ€llen= slutade pĂ„ torekĂ€llberget :-). Och idag LOPPIS.. Puuuust. Ja ni förstĂ„r ju att jag inte har haft tid att hĂ€nga hĂ€r ;-) MEN imorgon fĂ„r ni ett inlĂ€gg.. Det jag lovade er idag ;-) haha JA jag ÄR vĂ€rdelös ;-) puss och godnatt pĂ„ er <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga! ;)

2012-02-29 @ 17:58:57
Postat av: Anonym

Hur mÄnga Är Àr din bror Jesper ??? :)

PS. SKIT BRA BLOGG !!!:D

2012-04-11 @ 19:40:33

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0