SÅÅÅ.. Nu sover min stora, LILLA bebbe. Ja...

img_5165 (MMS)

SÅÅÅ.. Nu sover min stora, LILLA bebbe. Jag kollar lyxfĂ€llan och Matte spelar tvspel. Ska snart hoppa in i duschen för jag ORKAR ALDRIG gĂ„ upp imorgon.. Jag kĂ€nner migsjĂ€lv för vĂ€l. Kan stĂ€lla klockan pĂ„ 4:30 och tĂ€nka att imorgon gĂ„r jag upp tidigare och duschar.. Det slutar ALLTID lika dant. Jag gĂ„r upp 5:15 och drar i torr schampo i hĂ„ret. Haha.. AAA sĂ„ ÄCKLIG Ă€r jag ;-) och pĂ„ tal om hĂ„r, sĂ„ tĂ€nkte jag klippa, fĂ€rga, slinga, permanenta eller aa? NĂ„tt ska göras med mitt rĂ„ttfĂ€rgade hĂ„r. Gjorde ju egna slingor för inte sĂ„ lĂ€nge sen. Men det blir liksom aldrig lika bra att göra hemma som hos frissan. Man kanske skulle bli brunett? Och lite smartare till pĂ„ köpet ;-P höhö. Imorgon ska jag trĂ€ffa mami pĂ„ stan kl 11:15. DĂ„ har jag ju redan slutat. Tihii. FörstĂ„r att ni Ă€r avis. (Ni som inte Ă€r lediga dĂ„) Dagen har ju inte ens börjat dĂ„. KĂ€nns as bra.:-) Hugge blir hemma imorgon med frĂ„n dagis. LIKA BRA. Ska försöka lĂ€gga upp lite bilder imorgon. Har blivit vĂ€rdelös pĂ„ det. Nu Ă€r det dusch dax. (reklam) sĂ„ jag skyndar mig. Kram och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0