NEJ MEN HEEEJ... Full rulle hos familjen K...

img_5279 (MMS)

NEJ MEN HEEEJ... Full rulle hos familjen Kindhag/Blom. Vi har varit pĂ„ kalas idag. Mattes syrras kille (Jens) fyllde ?? Haha. Typiskt mig ;-) Vi fick sa gott fika som jag INTE Ă„t.. Anledningen till varför jag VET att det var gott Ă€r för att hon Ă€r KONDITOR och allt hon gör Ă€r gott. ;-) Vi hĂ€lsade pĂ„ mina pĂ€ron i typ en minut. Hugge Ă„t lite lasagne dĂ€r och vi garvade Ă„r Ranelid? Hette han sĂ„? ,s lĂ„t. FÖRJÄVLA pinsamt.. Var tvungen att youtuba och visa mamma som missade spektaklet igĂ„r. UnderhĂ„llande var det iaf. Det gillar vi. :-) NĂ€r vi kom hem lagade jag linssoppa som jag hade LOVAT och den blev faktiskt ganska god. Nu sover Hugo och jag och M ska bara ta hand om varandra. Mysa, glo pĂ„ det som erbjuds pĂ„ tv, kanske kĂ€ka nĂ„got skit..(pĂ„ tal om det, sĂ„ blev det ju sjĂ€lvklart ingen trĂ€ning) SOP-CARRO.. Men imorgon blir det iaf trĂ€ning till tusen. Jag ska INTE bada i vassen iĂ„r. ;-) Jag hatar att trĂ€na sĂ„ för mig Ă€r det verkligen DÖ-JOBBIGT att ta mig dit.. Och det hĂ€r med kost Ă€r jag inte vĂ€rldsbĂ€st pĂ„ heller. Tur min Karl Ă€r kock. :-) Nu ska jag vara social med just min KARL. Ha en bra kvĂ€ll godingar. Puss och vi hörs imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0