Mitt troll Àr friskt. Det var ingen maginf...

img_4654 (MMS)

Mitt troll Ă€r friskt. Det var ingen maginfluensa. Thanx för det. HATAR spyer. Finns det nĂ„gonting Ă€ckligare? Förutom typ pedofiler och HIV?? Dagen har varit lugn och skön. Fick sluta redan 10:30 dĂ„ det var jĂ€tte lugnt pĂ„ jobbet. Chefen kom och frĂ„gade om man ville gĂ„ hem. :-) EHHH JAAA .. Speciellt nĂ€r Buggz har varit dĂ„lig. SĂ„ vi har haft en rensa klĂ€der, stĂ€da överallt dag. Jag gillart ;-) Det Ă€r mycket roligare att stĂ€da nĂ€r ( det Ă€r aldrig kul att stĂ€da) MAN ÄR TVÅ. Det gĂ„r lixom lite fortare dĂ„. Nu Ă€r vĂ„rat hem skinande rent. Imorgon jobbar jag bara 6-11 SĂ„ jĂ€vla NICE. Det bĂ€sta Ă€r att jag fĂ„r betalt för att jobba heldag. SnĂ€ll chef jag har va?? Nu ska jag lĂ€gga trollet som Ă€r as trött. Fram med vĂ€lling och mustrasa. Hörs snart ;-) puss


Kommentarer
Postat av: petra

Men guuu sÄ söt man fÄr bli!! Lill magen:) Skönt att han Àr bra igen! Hoppas vi ses snart!

Kram kram

2012-02-09 @ 23:32:31
Postat av: petra

Men guuu sÄ söt man fÄr bli!! Lill magen:) Skönt att han Àr bra igen! Hoppas vi ses snart!

Kram kram

2012-02-09 @ 23:33:29

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0