Hittade en oslagbar bild pÄ grabbzen.. Mat...

img_3918 (MMS)

Hittade en oslagbar bild pĂ„ grabbzen.. Mattias tror att ju mer han gapar, ju större gapar ungen. Haha. HĂ€rlig bild i vintertid va?? Är sĂ„ less pĂ„ kylan REDAN.. HĂ€r var vi pĂ„ kho phi phi.. Jag vill TILLBAKA :-).... Idag har jag Hugo hemma dĂ„ jag börjar utbildningen tre. En extra dag hemma med mamma mĂ„ste ju vara helt underbart;-) Jag Ă€lskade att fĂ„ vara ledig nĂ€r jag var liten. Slippa alla dagis rutiner, fĂ„ sova lĂ€nge, skrutta runt i pjamas och bara glo pĂ„ film :-) Det Ă€r vad det blir hĂ€r hemma idag. Jag ska FAN inte gĂ„ ut i onödan. Höll pĂ„ att frysa ihjĂ€l nĂ€r jag gick hem 10:30 frĂ„n utbildningen igĂ„r. Tycker sĂ„ oerhört synd om alla hemlösa. MĂ„r jĂ€tte dĂ„ligt av att se sĂ„nt. Uschhhhh. NÀÀÀ nu ska jag ta mitt yrvĂ€der till son som sitter i badet ;-) godmorgon och ha en kanon fredag allihop !!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0