Hej pÄ er!!! Kom precis innanför dörren. I...

img_5318 (MMS)

Hej pĂ„ er!!! Kom precis innanför dörren. Idag har jag JOBBAT hela dagen.. Har ju varit skit dĂ„lig pĂ„ att blogga sĂ„ jag tĂ€nkte ge er en liten uppdatering om mitt liv ;-) höhö.. I lördags va jag och mamma uppe i Sthlm och shoppade. Kom hem med sol-briller, jeans jacka och en kjol. Är SUPER NÖJD.. Vi drack champagne pĂ„ nk och kĂ€kade middag i Sture gallerian. Vi drack massa vin och kĂ€kade crĂšme brule till dessert.. Mmmm grymt lyckad dag.. MEN inte nog med det sĂ„ blev det partaj hos Helena pĂ„ kvĂ€llen. Hon fyllde 26. OLD LADY ;-) haha. Vi va ett gĂ€ng tjejer och killar dĂ€r och det bjöds pĂ„ snittar, vin och SJÄLVKLART shooooots.... Med blĂ„bĂ€r i ;-) Allt slutade uppe pĂ„ dinosaurie dansen ( torekĂ€llberget ) höhö. Hade skit kul. TrĂ€ffade massa gamla polare, kollegor, bekanta, idioter och Ă€ven nĂ„gra dinosaurier (gamlingar) ;-)........... PĂ„ söndagen gick vi upp med tuppen. Vi skulle HOST... Ha loppmarknad ;-) haha. Skit kul va det. Vi sĂ„lde massa skit. Vi hade iofs ganska bra grejer. tog med mina kakfat och dom blev sĂ„lda.. PĂ„ tal om dom sĂ„ var det MÅNGA som ville bestĂ€lla. SĂ„ sĂ€g till om ni vill ha ;-) ÄLSKAR ATT PYSSLA. Maila mig isf... [email protected] ... I FIX... :-) Vi drog direkt och hĂ€mtade Hugo i pershagen och Ă„kte hem och DOG I SOFFAN.. Min bror följde med. Den yngsta.. Har ju 2 st.. Vi lagade lite kĂ€k, Ă„t ostbĂ„gar, kollade pĂ„ nĂ„gon sjuk film om en sekt. IDIOT FILM.. Hatar sĂ„nt. Blir bara arg. Och NUUU ska jag lĂ€gga mig i sĂ€ngen med en bok.. Är trött i kroppen ( men inte i huvudet ) SĂ„ godnatt pĂ„ er kompisar. Och hoppas ni har haft en lugnare helg Ă€n mig . Kram


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0