HEEELG.. Vi har handlar, Àtit middag och e...

img_5246 (MMS)

HEEELG.. Vi har handlar, Ă€tit middag och efterrĂ€tt. Hugge tyckte att det var supergott verkligen. För varje tugga han tog sĂ„ lĂ€t det, mmmmm, mmmm MIN GODING. KvĂ€llen har inte sĂ„ mycket att erbjuda. Jag orkar inte röra mig utanför hemmet. Jag Ă€r sĂ„ brutalt invalid efter all trĂ€ning sĂ„ jag kan inte ens sĂ€tta mig ner.. Ännu vĂ€rre Ă€r det nĂ€r jag ska gĂ„ ner för trappor. SĂ„ det blir att LIGGA ner. Haha jag ska bli bĂ€ttre pĂ„ att trĂ€na sĂ„ man slipper sĂ„nt hĂ€rnt trams. Jag sitter vid köksbordet med tĂ€nda ljus och en ny klĂ€d katalog framför mig. Min kĂ€rlek ligger och sussar och min andra hĂ€lft spelar tv spel. Jag ska bĂ€dda ner mig i soffan och bara ligga still ;-) Trött Ă€r bara förnamnet. Vi fĂ„r höras imorgon kompisar.. PUSS


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Åh hej gumman! Jag hann knappt prata med Matte och Hugge, mina förĂ€ldrar var med pĂ„ simmet sĂ„ jag var "tvungen" att vara social dem! Jag hade velat prata mer med M&H! Allt Ă€r bara bra med oss och jag hörde att det var det med er ocksĂ„ <3 Hugo har blivit SÅ stor. Underbar! Ha en trevlig helg! Kramar

2012-02-17 @ 21:19:01
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Postat av: Emmsson

Åh hej gumman! Jag hann knappt prata med Matte och Hugge, mina förĂ€ldrar var med pĂ„ simmet sĂ„ jag var "tvungen" att vara social dem! Jag hade velat prata mer med M&H! Allt Ă€r bara bra med oss och jag hörde att det var det med er ocksĂ„ <3 Hugo har blivit SÅ stor. Underbar! Ha en trevlig helg! Kramar

2012-02-17 @ 21:35:22
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0