HEEEEJ... Ligger i soffan och glor pÄ nÄgo...

img_5195 (MMS)

HEEEEJ... Ligger i soffan och glor pĂ„ nĂ„gon film som gĂ„r pĂ„ femman. Melodifestivalen var bra. Han David som vann va ju as bra. Blev party sugen av lĂ„ten;-) haha. IkvĂ€ll Ă€r Mattias pĂ„ party hemma hos hans kompis i JĂ€rna. Jag och Hugge skulle egentligen ha hĂ€ngt hemma hos en kompis till mig och hennes dotter som ocksĂ„ bor i JĂ€rna. Men det blev bökigt med buss, sent, taxi hem och sen skulle dessutom Petra jobba imorgon. SĂ„ jag och vilddjuret hade mys hemma sjĂ€lva ikvĂ€ll. Men vad gör det? Jag Ă€lskar att bara va hemma ibland. Ligga i bh och trosor i soffan med en tjock filt runt sig och inte bry sig. Sminket har redan Ă„kt av ;-) .... I dag pĂ„ dagen sĂ„ firade vi Josefine som fyllde tre Ă„r. Hugo köpte en Barbie och en mĂ„larbok till Jossan som verkade nöjd med de. Hon hade fĂ„tt en Barbie bil som den Ă„kte ner i direkt.. As goda bullar och tĂ„rta bjöds det pĂ„. Och det var mysigt att fĂ„ trĂ€ffa slĂ€kten. (nĂ„gra va iaf dĂ€r) imorgon blir det att vara hemma och göra sĂ„ lite som möjligt. SKÖNT. Godnatt pĂ„ er. Hörs imorgon ;-) kram


Kommentarer
Postat av: petra

Det blir fler tillfÀllen:) HÄller med!! Det Àr faktiskt riktigt skönt att bara fÄ vara sjÀlv,nÀr lilltjejen sover:) och inte göra nÄnting alls.

Fast utan bh Carro:)i en stor urtvÀttad trasa Ha ha

Trevlig kvÀll snyggo

2012-02-11 @ 23:13:46

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0