GODMORGON DENNA UNDERBARA SOLIGA MÅNDAG !

Vaknade nyss, av att jag blev dragen i fingret. Haha (Han gör sĂ„ nĂ€r man ska komma) Han Ă€r sĂ„ duktig pĂ„ att tala om vad han vill du för tiden. Typ om han vill byta blöja, Ă€ta frukost, titta pĂ„ tv eller att man ska leka med honom. Jag och min sambo satt och gick igenom Hugo,s gamla klĂ€der igĂ„r. SĂ„nt i stl 50-86 som han inte kan ha. En del ska sparas annat ska sĂ€ljas. Han har mycket mĂ€rkesklĂ€der. (Hans mormor och morfar Ă€r galna) JAG HAR INTE ENS SÅ MYCKET MÄRKESKLÄDER... Men det var sĂ„ mysigt att gĂ„ igenom.:-) Vi hittade den första tröjan som Hugo nĂ„gonsin har Ă€gt OCH den tröjan som han Ă„kte hem frĂ„n bb i. Den stickde Mattias mamma precis innan hon gick bort. :-( DEN ÄR SUPER FIN. Randig i vitt, blĂ„tt , rosa och lila. Vi satt lĂ€nge och bara tittade pĂ„ den. Rensade bland de klĂ€der han andvĂ€nder nu ocksĂ„ och DET ÄR FÖR MYCKET KLÄDER... Han har 731159 tröjor men bara typ 8 byxor.. SĂ„ det och pjamas blir prio att inhandla. Och MASSA klĂ€der till mig ;-) snart Ă€r det VÅR.. Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ vad jag blir lycklig nĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ det. Speciellt nĂ€r det Ă€r sĂ„ hĂ€r fint vĂ€der. Idag innan jobbet, ska lite grejer inhandlas. Imorgon Ă€r det alla <3 dag, men jag jobbar. Jag och min man brukar inte fira sĂ„nt trams. Jag visar hellre en annan dag att jag Ă€lskar honom. DÄREMOT sĂ„ ska Hugge fĂ„ nĂ„tt fint. NU skriiiiker dom att det Ă€r frukost;-) vi hörs sen dĂ„ ;-) pussss och GODMORGON

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0